15 Octombrie 2019 05:22:50
Navigare
· PRIMA PAGINA
· PROGRAM CU PUBLICUL
· PROGRAM AUDIENTE
· NOUTATI
· PROIECTE
· LEGATURI UTILE
· CAUTA IN SITE
· HARTA CORNETU
· HARTA SITE
· ALBUM FOTO
· Informatii de interes public
· Sugestii si reclamatii
· ACHIZITII PUBLICE
· CONCURSURI
· PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Meteo
Registratura-Secretariat
Atribuţii:
  • - asigură legăturile şi transmite dispoziţiile Primarului, luand măsuri pentru indeplinirea lor;
  • - controlează desfăşurarea activităţilor programate;
  • - asigură legaturile Primarului cu alte instituţii, regii şi agenţi economici de pe raza localitatii;
  • - asigură reprezentarea instituţiei prin delegarea unui salariat din acest compartiment de cate ori este necesar;
  • - primeşte reclamaţiile şi sesizările persoanelor, adresate direct primarului, urmăreşte modul de rezolvare a acestora in termen;
  • - primeşte, ordonează şi prezintă Primarului corespondenţa sosită prin registratură sau prin poşta specială;
  • - intocmeşte programul zilnic de activitate a Primarului, conform indicaţiilor acestuia;
  • - inregistrează şi predă la Registratură corespondenţa rezolvată;
  • - asigură legăturile telefonice ale Primarului cu persoanele din afara instituţiei precum şi cu personalul din cadrul aparatului de specialitate;
  • - face convocări şi asigură desfăşurarea protocolului atunci cand este necesar;
  • - informează zilnic Primarul despre sesizările presei privind activitatea instituţiei;
  • - colaborează cu celelalte servicii publice pentru a oferi in timp scurt informaţiile solicitate de reprezentanţii mass-media;
  • - supraveghează rezolvarea sesizărilor venite din partea populaţiei;

    CERERI SI FORMULARE UTILE


    Cerere tip pentru eliberarea adeverintei din registrul agricol

    Telefon: 021-4689220 interior: 11



    Pentru a putea descarca fisierele aveti nevoie de Adobe Reader Click aici  pentru descarcare program.
  • Conectare
    Utilizator

    Parolă



    Ţi-ai uitat parola?
    Solicită una nouă
    COMUNICAT

    IMPOZITELE SI TAXELE PENTRU ANUL 2019 VOR RAMANE LA ACELASI NIVEL CU CEL DIN 2018.

    IN CADRUL SEDINTEI ORDINARE DIN 28.12.2018 CONSILIUL LOCAL CORNETU A APROBAT CA IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SA SE MENTINA LA NIVELUL CELOR DIN 2018.

    IMPOZITE SI TAXE 2019
    Taxele şi impozitele locale aferente anului 2019 se vor putea achita începând cu 15 ianuarie. Ca şi în anii anteriori, contribuabilii vor avea la dispoziţie următoarele modalităţi de plată a impozitelor şi taxelor locale: •Plata cu numerar sau card bancar la ghişeele din sediul Primăriei Cornetu din şoseaua Alexandriei nr.140.
    Plata prin POS ramâne una dintre cele mai sigure şi comode metode de plată a taxelor şi impozitelor locale. La efectuarea tranzacţiei nu se percepe comision suplimentar, securitatea datelor este 100% asigurată, iar contribuabilul este scutit de grija buzunarelor pline de numerar. Programul casieriilor de la sediul Primăriei Cornetu este de luni pâna vineri între orele 8-16. •Plata on-line De departe cea mai comodă modalitate de plată a taxelor şi impozitelor este din faţa calculatorului. Pentru plata online, se parcurg următorii paşi:
    •Se accesează pagina Primăriei Cornetu;
    •În bara orizontală de sus a site-ului, la sectiunea Servicii Publice → Taxe şi Impozite se apasă pe butonul ” Ghiseul.ro.”;
    •În pagina nou deschisă, se introduce numele de utilizator şi parola;
    •În noua pagină deschisă, se vizualizează obligaţiile de plată, contribuabilul având posibilitatea achitării în totalitate sau parţial a acestora;
    •Se completează datele de pe card solicitate;
    •Se confirmă acceptarea efectuării plăţii cu cardul;
    •Dacă plata este acceptată, se poate tipari dovada plăţii.
    IMPORTANT : Sunt două metode prin care puteţi obţine datele de acces (UTILIZATOR şi PAROLA) pentru ghişeul.ro:     1. Contribuabilii işi pot ridica pe loc datele de acces pentru accesarea platformei ghişeul.ro de la sediul Primăriei Cornetu din şoseaua Alexandriei nr.140, pe baza actului de identitate şi a cererii tip completată care poate fi descărcată de aici     2. Metoda online de obţinere a datelor de logare: Accesaţi secţiunea “SOLICITATI DATE DE ACCES” de pe prima pagină ghişeul.ro si parcurgeţi etapele: “Verificare CNP”- “Validare card”- “Trimitere e-mail cu datele de logare” Primăria Cornetu este printre primele localităţi din Judeţul Ilfov care pune la dispoziţia cetăţenilor acest serviciu modern.
    Pagină generată în 0.04 secunde Copyright@Primaria Cornetu 2011-2019 Site realizat de IT-TOTAL 653,797 vizite unice